Festival de final de curs 2025-26

El passat divendres 19 de juny, la nostra comunitat educativa es va vestir de gala per celebrar el Festival de Final de Curs, una jornada carregada de ritme, emoció i molt de talent que va posar punt i final a aquest any escolar.

L’escenari es va omplir de vida amb les actuacions de totes les classes del centre. Des dels més petits d’educació infantil fins als grans d’educació primària, cada grup ens va regalar coreografies plenes d’energia i alegria que van fer gaudir totes les famílies assistents. Va ser fantàstic veure l’esforç i el treball que alumnes i tutors han dedicat durant les darreres setmanes!

Durant l’acte, també vam voler reconèixer la creativitat del nostre alumnat en el primer concurs de dibuix per a la portada de l’agenda del proper curs. Els guanyadors van ser:

Moltes felicitats a tots dos! Els seus dissenys seran els encarregats d’acompanyar-nos i donar color al nostre dia a dia durant el curs que ve.

Sens dubte, el moment més emotiu de la jornada va ser el comiat dels nostres alumnes de 6è de Primària. Veure com creixen i es preparen per emprendre la seva nova etapa a l’institut ens omple d’orgull, però també de nostàlgia. Us desitgem el millor en els vostres futurs projectes; recordeu sempre que el Joan Capó serà casa vostra.

Volem agrair a totes les famílies la seva assistència i el suport constant que ens han brindat al llarg de l’any. Us desitgem un bon i merescut estiu a tothom!