Benvinguts al curs 2023-24!

Estimades famílies, vos donam la benvinguda al nou curs escolar 2023-24!

Vos recordam que les classes començaran el proper dilluns 11 de setembre. L’entrada serà a les 9:00 del mati. Vos esperam!

També vos recordam que el servei de menjador començarà el dilluns 11 de setembre. Per favor, els pares que heu sol.licitat beca de menjador passau per la secretaria del centre el dies 7 i 8 de setembre, per informar-vos del dies que els vostres fills gaudiran d’aquest servei.

El servei de escola matinera també començarà el dilluns 11 de setembre. Per a més informació podeu passar per la secretaria del centre els dies 7 i 8 de setembre o consultar aquesta pàgina Web a la secció de Serveis del centre (Escoleta matinera).

Queridas familias, os damos la bienvenida al nuevo curso escolar 2023-24!

Os recordamos que las clases comenzaran el próximo lunes 11 de septiembre. La entrada será a las 9:00 de la mañana. Os esperamos!

También os recordamos que el servicio de comedor comenzará el lunes 11 de septiembre. Por favor, los padres que habéis solicitado beca de comedor pasad por la secretaria del centro para informaros de los dias en que vuestros hijos disfrutarn de este servicio.

El servicio de escuela matinera tambien empezará el lunes 11 de septiembre. Para más información sobre este servicio podéis pasar por la secretaría del centro los días 7 y 8 de septiembre o consultar esta pàgina Web en la sección de Servicios (Escoleta matinera).