Inauguració de la Sala de Psico

Avui, dijous 7 de març de 2024, s’ha inaugurat la nova sala de Psico, que tambè s’utilitza com sala d’actes de l’Escola. En els darrers mesos s’ha dut a terme una reforma d’aquesta sala que ha constat en posar parquet, colocar uns panells laterals protectors a les parets latetarals, la creació d’un Rocodrom a una de les parets i la creació d’una obra artística. Aquesta reforma s’ha pogut realitzar gràcies a la col.laboració de la fundació ROYJON que ha finançat el projecte i l’Ajuntament de Palma, que s’en farà carrec del manteniment. Per a l’inauguració algunes mares d’alumnes del centre han col.laborat preparant alguns pastissos tradicionals dels seus països. Aqui podreu trobar algunes imatges de la nova Sala de Psico i de l’inauguració.