BUNYOLADA 2022

El passat divendres, 21 d’octubre, s’ha fet la tradicional bunyolada d’octubre. Després de dos anys, en que no s’havia pogut fer a causa de la pandèmia, ha estat molt gratificant veure la bona participació de moltes mares que ha col.laborat en l’elaboració del bunyols. Després tots els alumnes han pogut gaudir de l’ocasió menjant al menys un bunyol. Aprofitam l’ocasió per agrair la col·laboració a les mares que ens ajudat. Moltes Gràcies Mamàs!!!

El pasado viernes, 21 de octubre, se ha celebrado la tradicional bunyolada de octubre. Después de dos años, en que no se había podido hacer a causa de la pandemia, ha sido muy gratificante ver la buena participación de muchas mamás que han colaborado en la preparación de los buñuelos. Después todos lo alumnos han disfrutado de comer por lo menos un buñuelo. Aprovechamos la ocasión para agradecer la colaboración de las mamás que nos han ayudado. ¡¡¡Muchas Gracias Mamás!!!