Ajudes per Menjador escolar 2022-23

Amb data de 22 d’octubre de 2022 s’ha publicat al BOIB la resolució del Conseller d’Educació i Formació Professional per la qual es concedeixen els ajuts de menjador per motius socioeconòmics per el curs 2022-23. A continuació trobareu el llistat d’alumnes als que es concedeix l’ajuda i d’alumnes exclosos. Aquest llistat esta ordenat per codi de sol.licitud. Si necessiteu aquest codi el podeu sol.licitar a la Secretaria del centre. El llistat també està penjat al tauló d’anuncis del centre.

Con fecha de 22 de octubre de 2022 se ha publicado en el BOIB la resolucución del Conseller de Educación y Formación Profesional por la cual se conceden las ayudas de comedor por motivos socioeconómicos para el curso 2022-23. A continuación podréis encontrar el listado de alumnos a los que se concede dicha ayuda y de alumnos excluidos. Este listado esta ordenado por el código de solicitud . Si necesitáis este codigo lo podéis solicitar en la Secretaría del centro. El listado también esta expuesto en el tablón de anuncios del centro.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *