Presentació de l’activitat “Preescolarització” a la Biblioteca del centre.

El passat 23 de setembre es va presenta l’activitat “Preescolarització” dins el programa “Escoles Obertes” que s’iniciarà el proper 13 d’octubre i que es farà a la Biblioteca del nostre centre. Aquesta activitat es realitzarà a la nova Biblioteca del centre cada dijous de 9:30 a 11:00.

En aquesta presentació assistiren José Antonio Cañabate en representació de la Conselleria d’Educació i Formació Professional, Sebastià Mascaro, Director General de la Regiduria d’Educació de l’Ajuntament de Palma, representants de les escoles del barri, i del Centre de Salut de Son Gotleu.

Es va aprofitar l’ocasió per fer la presentació de la nova Biblioteca del centre. La reforma que s’ha realitzat en els mesos de juliol i agost ha estat possible gràcies als fons donats per CaixaBank.

Mural dels superherois i les superheroines