Eleccions per a la renovació del Consell Escolar

Benvolgudes famílies:Les renovacions dels membres del CONSELL ESCOLAR es fan cada dos cursos escolars, fent que el curs passat 20/21 ens tocàs ser any de renovació del 50% dels seus membres. Degut a la situació sanitària aquest procés va quedar aturat i durant el present curs escolar 21/22 es reprenen aquestes eleccions. Per aquest motiu, els membres que sortiran elegits tendran una durada de 3 anys/cursos escolars en lloc de 4, a fi de tornar a seguir el ritme que els centres duien abans de la pandèmia.
El CALENDARI (que vos adjuntam) que ha establert la Conselleria d’Educació i Formació Professional i que regeix tot el procés de les renovacions dels Consells Escolars, estableix que el primer pas és la publicació del CENS de PARES I MARES (abans de dia 2 d’octubre). El vos adjuntam perquè reviseu per si hi ha alguna errada. En aquest cas ens heu d’enviar un correu electrònic amb les esmenes pertinents. També el podeu consultar a la pissarra de l’entrada del “hall” principal.
Dia 5 d’octubre a les 14’00 al porxo del pati del nostre centre es durà a terme el sorteig públic dels membres i suplents de la Junta Electoral al qual hi podeu assistir.
Vos anirem informant de les passes a seguir durant tot el procés, el qual finalitzarà dia 14 de desembre de 2021.
Salutacions i salut,

Equip directiu
———————————————————————————————————————

Queridas familias
Las renovaciones de los miembros del CONSEJO ESCOLAR se hacen cada dos cursos escolares, haciendo que el curso pasado 20/21 tocase ser año de renovación del 50% de sus miembros. Debido a la situación sanitaria este proceso quedó parado y durante el presente curso escolar 21/22 se retoman estas elecciones. Por este motivo, los miembros que saldrán elegidos tendrán una duración de 3 años/cursos escolares en lugar de 4, a fin de volver a seguir el ritmo que los centros llevaban antes de la pandemia.

El CALENDARIO (que os adjuntamos) que ha establecido la Consellería de Educación y Formación Profesional y que rige todo el proceso de las renovaciones de los Consejos Escolares, establece que el primer paso es la publicación del CENSO de PADRES Y MADRES (antes de día 2 de octubre). Os lo adjuntamos para que lo reviséis por si hay algún error. En este caso nos tenéis que enviar un correo electrónico con las enmiendas pertinentes. También lo podéis consultar en la pizarra del “hall” principal.

Os iremos informando de las pasos a seguir durante todo el proceso, el cual finalizará día 14 de diciembre de 2021.
Día 5 de octubre a las 14’00h  en el porche del patio de nuestro centro se llevará a cabo el sorteo público de los miembros y suplentes de la Junta Electoral al cual podéis asistir.

Saludos,

Equipo directivo