BEQUES MEJADOR ESCOLAR 2021-22

Estimats pares:

Com ja sabeu el termini per la presentació de les sol·licituds de beques per menjador escolar ha acabat el 17 de setembre. Amb data de 24 de setembre, la Direcció General de Primera Infància i Comunitat Educativa ha publicat el llistat provisional d’admesos i exclosos de cada centre així com la puntuació en el cas dels admesos. El llistat està ordenat per codi de sol·licitud. El centre farà arribar als pares el codi corresponent a la sol·licitud de cada infant. A continuació hi trobareu el llistat del nostre centre que també podreu trobar al taulo d’anuncis del centre:

Queridos padres:

Como ja sabéis el plazo de presentación de las solicitudes de beca de comedor escolar termino el pasado 17 de septiembre. Con fecha de 24 de septiembre, la Dirección General de Primera Infancia y Comunidad Educativa ha publicado la lista provisional de solicitudes admitidas y excluidas así como la puntuación en el caso de las admitidas. El listado está ordenado por codigo de solicitud. El centro comunicará a los padres el código correspondiente a la solicitud de sus hijos. A continuación tenéis el listado correspondiente a las solicitudes de nuestro centro: