Procés d’escolarització 2020-2021 (NOUS ALUMNES AL CENTRE)

Els nins/es que hagin de començar a Educació Infantil i nascuts a l’any 2017 han de presentar les sol.licituds via internet entre l’1 i el 12 de juny. També poden presentar sol.licituds aquelles famílies que vulguin canviar de centre als seus fills/es.

Si necessitau ajuda podeu telefonar a l’escola 971277805 des de l’1 de juny i des de ja mateix atendrem els vostres dubtes a través del mail ceipjoancapo@educaib.eu

Per poder fer el tràmit telemàticament heu d’estar donats d’alta al GESTIB o bé a Cl@ve.

desc_gestib.png desc_logoCombinadoClave.png

La Conselleria d’Educació ha posat a la seva web uns petits manuals per a donar-vos d’alta:

Si el vols consultar en català, clica aquí.

Si el vols consultar en castellà, clica aquí.

El calendari complet és el següent:

EI (3-6) i EP Presentació de sol.licituds Llistes provisionals Reclamacions Llistes definitives Matriculació
Inici Fi Inici Fi Inici Fi
1 de juny 12 de juny 30 de juny 1 de juliol 3 de juliol 13 de juliol 14 de juliol 21 de juliol