Tasques dels grups de repàs de 1r a 4rt

A partir del dilluns 30 de març, les classes de repàs dels grups de 1r, 2n, 3r i 4t d’educació primària es realitzaran via telemàtica.

La mestra de repàs, Ester, ha penjat una carpeta de Drive en la qual trobareu:

• Un document explicatiu de com funcionaran les classes de repàs mentre es facin a distància.
  • Un document per poder preguntar els dubtes que tingueu del deures i tasques d’escola. Ella us ajudarà i us guiarà, igual que a les classes de repàs que heu fet fins ara.
  • Una carpeta amb materials addicionals i VOLUTARIS I NO OBLIGATORIS, per si algun alumne vol fer-los.

Si teniu qualsevol dubte, no dubtau en contactar amb ella via email: esterherrerodura@hotmail.com

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *