TASQUES PER A L’ALUMNAT PER FER A CASA DURANT EL PERÍODE DEL 1-4-2020 AL  8-4-2020

Hola a tots!

Com estau?

Segur que cansats d’estar a casa. Nosaltres també. Però ja sabeu que per vèncer a aquest virus es el que hem de fer.

Aquí vos hem posat unes feines per fer aquests dies. Així aprofitau el temps i se’ns passa més aviat.

Ja sabeu que ens podeu fer qualsevol pregunta per WhatsApp o per el correu electrònic de la classe de 4t què és 4aulaep@gmail.com

Recordau que si envieu les vostres tasques per WhatsApp ho heu de fer al meu personal i no al del grup de 4t.

Esperam les vostres feines!

Podeu fer fotos i enviar-les. Així na Sonia y jo estarem ocupats.

Per qualsevol dubte o problema ens poder escriure per aquests mitjans.

Veureu que les tasques estàn posades per dies, així les podeu repartir més bé.

Salutacions i ànim a tots!

I bona feina!

Nota important: L’ALUMNAT QUE NECESSITI ADAPTACIONS PER A LA FEINA ES CONCRETARÀ INDIVIDUALMENT PER CORREU ELECTRÒNIC, WHATSAPP I/O CRIDADA TELEFÒNICA.

 

Vos enyoram!

 

Sonia, Eliseu i tot l’equip docent



¡Hola a todos!

¿Cómo estáis?

Seguramente cansados de estar en casa. Nosotros también. Pero ya sabéis que esta es la única manera de ganar a este virus.

Aquí encontraréis algunas actividades para hacer en estos días. Así aprovecháis el tiempo y se nos pasa más rápido.

Ya sabéis que nos podéis hacer cualquier pregunta por WhatsApp o por la dirección de correo electrónico 4aulaep@gmail.com

¡Esperamos vuestros trabajos!

Podéis hacer fotos y enviarlas. Así Sonia y yo estaremos ocupados.

Para cualquier duda o problema nos podéis consultar por estos medios.

Veréis que las tareas están puesta por días, así las podréis repartir mejor.

¡Saludos a todos!

¡A trabajar! 

Nota importante: EL ALUMNADO QUE NECESITE ADAPTACIONES PARA LAS TAREAS EN CASA SE CONCRETARÁ INDIVIDUALMENTE POR TELÉFONO, WHATSAPP Y/O CORREO ELECTRÓNICO.

 

¡Os echamos de menos!

 

Sonia, Eliseu I tot l’equip docent

 

Dimecres, 1 d’abril

RELIGIÓ / VALORS: 

DE VALORS, ESCOLTAU AQUESTA CANÇÓ I ESCRIVIU UNA REFLEXIÓ DE LA SITUACIÓ QUE ESTEM VIVINT I COM VOS SENTIU VOSALTRES, TAMBÉ ES POT FER UN DIBUIX, ÀNIMS! AURORA.

CANÇÓ DE VIVIR:

 

CASTELLÀ

Hoy vamos a leer. 

Si haces clic en el siguiente enlace entrarás en una página donde puedes encontrar muchos cuentos.

Después tienes que hacer clic en CUENTOS CLÁSICOS.

Se abrirá una lista con muchos cuentos y puedes hacer clic en PINOCHO.

Esta es la página Web.

https://www.muchoscuentos.com/

Si tienes un rato libre puedes leer otros cuentos que te gusten.

¡Espero que te guste!

 

SOCIALS

Les tasques de Ciències Socials NO les heu de fer avui. Teniu la setmana per fer-les.

La tasca consisteix en veure uns vídeos i contestar a unes preguntes.

Aquest enllaç et dura a un video sobre El temps atmosfèric.

Dura cinc minuts i l’has de veure al manco dues vegades i llavors contestar les següents preguntes al quadern:

1.Què és el temps atmosfèric?

2.Quins tipus de clima podem distingir?

Aques enllaç et durà a un video anomentat “Els huracans”

Dura cinc minuts i l’has de veure al manco dues vegades i llavors contestar les següents preguntes al quadern.

1.Per què reben el nom de “Huracans”?

2.Què és realment un huracà?

3.Quina és la composició d’un huracà?

 

ANGLÈS

Si la conexión no va bien, no os preocupéis. Lo podéis intentar más tarde. Id haciendo según os vaya dejando entrar. NO PROBLEM.

Accedir a http://www.go.richmonddigital.net

Usuari: richmond2020

Password o contrasenya: richmond

 

Go to level 4

  • Wednesday 1st. Starter Unit: READY, STEADY, GO!. Lessons 1 and 2 – pages 4 and 5

 

CATALÀ

En el llibre de Català cerca les pàgines 86 i 87. 

Llegeix aquestes dues pagines i després podràs fer els següent exercici. 

  1. Llegeix en veu alta al menys cinc vegades el poema de d’alt titulat “La primavera”, fins que el llegeixis bé. Pensa amb donar-li l’entonació que correspon.

Te pots cronometrar amb el mòbil del papà o la mamà. Recordar que el més important és respectar els signes de puntuació (punts i comes) i no la velocitat.

  1. Després et pots gravar per whatsapp i enviar-ho al meu whatsapp particular (no al del grup). Així jo te podré escoltar.

Després jo te comentaré alguns detalls de la teva lectura per WhatsApp.

Esper que t’agradi aquesta activitat!

 

Dijous, 2 d’abril

 

MATEMÀTIQUES

Hoy en matemáticas vamos a repasar ¡LAS FRACCIONES!!!!

Como han pasado unos días … primero, mira estos dos videos para repasar:

¿Qué te han parecido? ¿Te han gustado???

Ahora puedes practicar en estos enlaces y comprobar lo mucho que sabes:

http://www.ceip-diputacio.com/MITJA%20I%20SUPERIOR/mates/calcul/fraccions/swf/Mitadtercio.swf

http://cerezo.pntic.mec.es/maria8/bimates/operaciones/fracciones/fraccion1.html

¿Ya eres un experto en fracciones??? Eliseu y yo estaríamos muy contentos de ver cómo practicas desde casa  ¿y si nos envías una foto al WhatsApp o al correo electrónico?

 

CASTELLÀ

Aquí repasaremos lo que hemos estudiado hasta ahora sobre la acentuación de las palabras. Cuando hagas clic sobre estos videos podrás ver los videos sobre acentuación de palabras agudas, llanas y esdrújulas.

Estate atento que luego tendrás que contestar unas preguntas.

Pon la fecha de hoy en el cuaderno de castellà. Después copia y contesta las siguientes preguntas:

  1. ¿Cuándo llevan tilde las palabras agudas?
  2. ¿Cuándo llevan tilde las palabras llanas?
  3. ¿Cuándo llevan tilde las palabras esdrújulas?

Después, explícale lo que sabes sobre las palabras llanas a alguien de tu familia.

Recuerda hacer una foto del cuaderno y enviarla por correo electrónico o WhatsApp.

 

CATALÀ

Posa la data d’avui en català i escriu al quadern el que vares fer ahir.

Al menys has d’escriure 5 línies. Fixa’t bé en les Majúscules i els punts.

Després pots fer un dibuix d’alguna de les coses que has escrit i el pots pintar.

En acabar fes una foto de aquest exercici amb el mòbil i envia-la per correu electrònic així podrem veure na Sonia i jo. 

(Recorda que la direcció de correu electrònic es 4aulaep@gmail.com)

Si no tens com enviar-la per correu electrònic també la pots enviar per wathsapp)

 

ANGLÈS

Si la conexión no va bien, no os preocupéis. Lo podéis intentar más tarde. Id haciendo según os vaya dejando entrar. NO PROBLEM.

Accedir a http://www.go.richmonddigital.net

Usuari: richmond2020

Password o contrasenya: richmond

 

Go to level 4

  • Thursday 2nd. Starter Unit: READY, STEADY, GO!. Lessons 3 – page 6.

 

Divendres, 3 d’abril

 

CATALÀ

Si fas clic en el següent enllaç podràs veure el conte “Els tres porquets”. Fixa’t bé perquè després hauràs de contestar unes preguntes al quadern.

Si ja has vist el conte. Prepara’t amb el quadern, el llapis i el bolígraf. Escriu la data d’avui. Després copia i respon les següents preguntes.

  1. Quin és el títol d’aquest conte?
  2. Qui són els protagonistes?
  3. Conte el que ha passat en el conte? (Escriu al menys 5 línies i fixa’t en les majúscules al principi de les frases)
  4. Ara pots fer un dibuix i pintar-lo
  5. Per acabar em pots enviar una foto de la teva feina per correu electrònic o per WhatsApp perquè la pugui corregir.

 

NATURALS

Fent clic al següent enllaç podràs veure un vídeo sobre el coronavirus. Estigues atent per poder contestar després algunes preguntes.

Ara pots posar la data d’avui al quadern de Naturals. 

Després pots copiar i respondre les següents preguntes:

  1. Què són els virus?
  2. Quin són els símptomes més freqüents del covid-19? 
  3. Quines tres coses ens ajudaran a evitar el contagi?

Després li pots contar a algú de la teva família el que has après sobre el coronavirus.

(Recordar fer una fotografia del teu treball al quadern i enviar-la per correu electrònic o WhatsApp. 

Molt bé!

Ara ja saps més coses del coronavirus!

 

TUTORIA 

Posar la data d’avui al quadern.

Pensa en el conte de Català dels tres porquets que vares veure ahir i contesta les següents preguntes:

Que t’ha agradat més del conte?

Creus que igual que els tres porquets es protegeixen del llop nosaltres ens podem protegir del coronavirus?

Com podem fer-ho?

 

PLÀSTICA:

Hola nins i nines, Ja heu acabat la construcció de l’instrument musical reciclat?, si ja l’heu fet podíeu fer-li la foto i enviar-la a l’aula de quart al mail. A veure com vos ha quedat! si podeu, i si no, en tornar el duis a l’escola. Si encara no l’heu fet, aquí hi ha idees per fer algun,ok?.

Construcció d’instrument musical reciclat

.

També, si teniu dibuixos que vos han sortit bé com el de retxes que vaig comanar o altres també els podeu enviar la foto. Ara és un bon moment per a pintar. 

També, podeu fer una altra feineta a casa semblant al fang que varem fer a les medalles de l’escola i figuretes. Seria fer figuretes del que volgueu amb pasta de sal.

Aqui hi ha  l’enllaç, per fer pasta de sal…




Dissabte, 4 d’abril

Diumenge, 5 d’abril

Aprofitau  per fer altres activitats com jocs de taula (si no en teniu a casa poder cercar per Google com fer-los), xerrar amb els papàs i el germans de coses interessants.

Intentau no utilitzar els jocs electrònics. I penseu a fer exercici!

 

Dilluns, 6 d’abril

CATALÀ

Bon dia!

Cerca la pàgina 88 del llibre. Llegeix en veu alta les endevinalles i intenta pensar en a què es refereixen (llegeix-les dues o tres vegades i també et pots cronometrar amb el mòbil).  

Després escriu la data d’avui al quadern i copia i fes el següents exercicis 1 i 2 de la pàgina 88. 

Com fas amb les altres tasques. Fes una foto i envia-la per correu electrònic o per WhatsApp perquè la puguem corregir.

 

ANGLÈS

 

Si la conexión no va bien, no os preocupéis. Lo podéis intentar más tarde. Id haciendo según os vaya dejando entrar. NO PROBLEM.

Accedir a http://www.go.richmonddigital.net

Usuari: richmond2020

Password o contrasenya: richmond

 

Go to level 4

  • Monday 6th. Starter Unit: READY, STEADY, GO!. Lessons 4- page 7.

 

MATEMÀTIQUES

Hoy seguiremos repasando las fracciones, el jueves viste dos videos, te pongo el enlace por si ya no te acuerdas:

Y puedes hacer en casa estos 2  ejercicios tan facilitos… ¿Cómo?? MUY FÁCIL: Haces una foto con el móvil o una captura de pantalla y con el editor de la foto  y la opción del lápiz podrás colorear, escribir… La guardas y nos la envías por correo electrónico o por whatsapp

 

1.Colorea lo que indica la fracción:





  1. Une la representación de la figura con su fracción:

¡Acuérdate de mandarnos las fotos con estos 2 ejercicios!!!!

  1. Para terminar, puedes hacer estos ejercicios online (Sumar y restar con el mismo denominador)

 

http://aprendiendomates.com/matematicas/presentacion_fracciones.php 

 

CASTELLÀ

Hola bienvenidos a la clase de Castellano.

Para empezar, hoy vais a poner la fecha en el cuaderno de Castellano.

Después podéis leer el dictado “Ansiado viaje” de la página 51. Fijaros bien en las palabras que llevan tilde.

Ahora puedes copiarlas en el cuaderno y poner al lado si son agudas, llanas o esdrújulas.

Así repasaremos lo que hicimos el último día.

Cuando hayáis terminado podéis ver el video al que accedereis haciendo clic en el siguiente enlace.

Es un cuento muy interesante. ¡Espero que os guste!!!

Antes de verlo, leed las preguntas que tendréis que contestar después y así podréis fijaros mejor en lo que se pregunta.

¡Seguro que descubriréis las respuestas! Luego las tenéis que copiar en el cuaderno y poner las respuestas.

Las preguntas son:

  1. ¿Cuál es el título del cuento?
  2. ¿Cómo han llegado a un bosque las tres mellizas?
  3. ¿Cómo se llaman las tres gemelas?
  4. Cuenta lo que ha pasado en el cuento. (Por lo menos 5 líneas).

Ahora ya puedes ver el video.

Después de ver el vídeo ya puedes contestar las preguntas en el cuaderno.

 

Dimarts, 7 d’abril

 

MATEMÀTIQUES

Bienvenidos, hoy repasaremos las ¡TABLAS DE MULTIPLICAR!!!!!. Estos días en casa puedes aprovechar cada día un ratito para repasarlas. Aquí tienes unos cuantos enlaces para practicarlas:

 

http://www.ceip-diputacio.com/MITJA%20I%20SUPERIOR/mates/calcul/multiplicacions/swf/ilustramulti.swf

https://www.tablasdemultiplicar.com/my-smart-horse.html

https://www.tablasdemultiplicar.com/galeria-de-tiro.html

https://www.tablasdemultiplicar.com/rally-v10.html

https://www.tablasdemultiplicar.com/matematicas-submarinas.html

https://www.tablasdemultiplicar.com/memoria.html

 

Y ahora os vamos a proponer un RETO: consiste en grabar un audio o un video cortito en el que cantéis (y si queréis bailéis) una tabla de multiplicar (la que queráis) y nos lo mandáis por whatsapp o por correo electrónico.

Estos enlaces puede darte una idea para hacerlo:

CASTELLÀ

Invéntate un cuento. 

Piensa en algo que te ha pasado o en algo que haces cuando vas a la escuela. ¡Deja volar tu imaginación!

Después pones la fecha en el cuaderno y lo escribes. También tienes que inventarte el título.

Ahora escríbelo en el cuaderno. 

Y como siempre haz una foto y envíamela.

¡Animo!

 

NATURALS

Com a repàs del que hem estudiat sobre la classificació dels animals pots fer clic en els dos enllaços següents.

Estigues atent que després hauràs de contestar unes preguntes!

Ara pots posar la data d’avui al quadern. Després copia i contesta les preguntes: 

  1. Quins son els cinc regnes segons el primer vídeo? (Pots contestar en castellà).
  2. Y en el segon vídeo, quins son els cinc regnes? (Aquí els has d’escriure en català)
  3. De quin regne som els essers humans? 

Esper que t’hagi agradat aquesta activitat!

Y pensar en enviar-me-la per correu electrònic (4aulaep@gmail.com) o per WhatsApp.

 

 MÚSICA  

 Podem començar recordant la Cançó  el pobre músic de carrer:

Després repassam les notes i pots dibuixar l’escala musical al teu quadern de pentagrames, si no el tens et pots fer un pentagrama tu mateix.

Recordam i ampliam les families dels instruments d’orquestra amb aquesta cançó:

I per últim, tenc un repte molt xulo, només necessites unes fulles de colors i Segueix aquest patrons rítmics!.

També, podeu repassar les cançons de flauta que hem vist a classe, però recorda tocar-la quan sigui un bon moment que no molesteu ni ningú dormi. 

RECORDAU QUE EM PODEU ENVIAR FOTOS O VIDEOS DEL QUE FEIS DE MÚSICA O SI TENIU DUBTES AL MAIL DE LA VOSTRA AULA DE QUART. TAMBÉ ANIRÉ PENJANT EN EL BLOG DE L’ESCOLA QUE TÉ GRAFFITIS A ED. ARTÍSTICA MÉS ACTIVITATS I VÍDEOS PER PODER VEURE TANT DE MÚSICA COM DE PLÀSTICA, PER SI VOLEU MÉS!. CUIDAU-VOS MOLT! VOS ENYOR MOLTÍSSIM!. UNA ABRAÇADA VIRTUAL!. 

 

Dimecres, 8 d’abril

 

CASTELLÀ

Igual que la semana pasada puedes entrar en esta pàgina de cuentos y escoger uno para leerlo.

https://www.muchoscuentos.com/

Al terminar mándame por WhatsApp el título del cuento que has leído.

También se lo puedes contar a alguien de tu familia.

 

ANGLÈS

Si la conexión no va bien, no os preocupéis. Lo podéis intentar más tarde. Id haciendo según os vaya dejando entrar. NO PROBLEM.

Accedir a http://www.go.richmonddigital.net

Usuari: richmond2020

Password o contrasenya: richmond

 

Go to level 4

  • Wednesday 8th. Starter Unit: READY, STEADY, GO!. Lessons  5 – page 8.

 

CATALÀ

Continuam amb els exercicis 3, 4 i 5 de la pàgina 89 del llibre de Català. 

Primer llegeix-los tranquil·lament fins que els entenguis bé. 

Després pots escriure la data d’avui al quadern. Ara ja pots copiar i fer els exercicis. 

Recorda enviar-me una foto per correu electrònic o per WhatsApp.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>