TASQUES PER A L’ALUMNAT PER FER A CASA DURANT EL PERÍODE DELS 16-3-2020 AL  31-3-2020

Recomanam que els infants segueixin una rutina diària, fent les tasques adjuntes a les mateixes hores al matí, i anant a dormir d’hora, de manera que el seu dia a dia és vegi el menys afectat possible.

Agafa el teu horari habitual de classe i vas fent les tasques de les diferents àrees respectant l’horari en la mesura de lo possible.

ACTIVITAT 1 (en català)

EL MEU DIARI

DILLUNS: Escriu el que has fet quan t’has aixecat aquest matí sense escola.

DIMARTS: Fes un dibuix del que has dinat avui i escriu els ingredients fent una recepta (et pot ajudar la persona que hagi fet el dinar).

DIMECRES: Explica que t’agradaria somiar aquesta nit quan estiguis dormint.

DIJOUS: Descriu la teva mascota o un animal.

DIVENDRES: Què diuen les notícies? Explica-ho amb les teves paraules.

ACTIVITAT 2

Llegeix el llibre que t´he regalat “Na Catalineta i na Catalinota”.

• Cerca 10 paraules que siguin verbs (accions)
  • Cerca 10 noms. Classifica’ls segons siguin comuns o propis.
  • Cerca 10 adjectius (com són les coses).
  • Fer un petit resum del conte i un dibuix del moment que més t’hagi agradat.

ACTIVITAT 3

Jocs de taula amb la família: parxís, escacs, la oca, monopoly, cartes,…

ACTIVITAT 4

Recomanacions musicals al youtube:

• Les cançons de Xanguito (escriu la lletra de la que més t’agradi que encara no hem fet a classe).
  • Videos de les Olimpiades.
  • Històries de campions.

ACTIVITAT 5

Fitxa adjunta exercicis llibres de text.

Anglès

1. Study wordlist units 1, 2 and 3 in student book. (pgs 86-87)
  2. Extended reading units 1, 2 and 3 (pgs 74, 75  and 76 in student book + pg 56 in activity book). Use a dictionary if necessary.
  3. Films and serials in youtube/ disney channel / clan: (SEMPRE EN BANDA SONORA EN ANGLÈS. Preferiblement a la mateixa hora). Choose two and make a list of characters and a summary, specifying which genre it is. Did you like it?, why?
  • Jungle book Lion King, Viana, Mary Poppins The Incredibles, Thunderman, The wizard of Oz.
  • Stuck in the middle, Doraemon, Henry Danger, Shaun the sheep.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *