Un any mes un grup de voluntàries han fet possible dur a terme el projecte LECJUNTS (abans LECXIT) al centre CEIP Joan Capó.

Abans de la pandèmia i de la mà de Ayuda en acción amb el seu projecte Lexcit vàrem iniciar una tasca molt enriquidora , il·lusionades per fomentar l’amor als llibres i a l’acte sanador de llegir.

Teníem amb comú el nostre amor als llibres i, així ens vàrem presentar al centre per tal de poder traslladar aquest amor als alumnes. Cinc anys després el projecte continua, ara ja nosaltres i el centre, mà a mà; amb la mateixa il·lusió i trobant a l’escola un suport excel·lent.

El projecte està adreçat a alumnes de cinquè i sisè de primària. Els docents trien els alumnes que troben més adients, ens reunim una vegada a la setmana, i cada mentor té un alumne/a durant tot el curs escolar.

Passem una hora llegint llibres, descobrint històries, personatges, paraules noves, dibuixant allò que més ens ha agradat o sorprès.

Moltes gràcies al Centre pel seu suport i als alumnes, ha sigut un plaer compartir aquesta estona amb vosaltres.

Ja arriba la fi de curs, ens veiem a l’octubre!!

Una abraçada ben forta!