Recomanam que els infants segueixin una rutina diària, fent les tasques
adjuntes a les mateixes hores al matí, i anat a dormir d’hora, de manera
que el seu dia a dia és vegi el menys afectat possible.
● TOTES LES ACTIVITATS S’HAN D’ENTREGAR PER CORREU
ELECTRÒNIC O FOTO BEN FETA PER WHATSAPP.
● PENSAU A LLEGIR ½ HORA CADA DIA EL LLIBRE DE LA
BIBLIOTECA DE CLASSE. Si ja l’heu acabat entrau al facebook
de la biblioteca de Son gotleu, en Galo ha explicat com podem
llegir gratuitament llibres on line (Vos passaré l’enllaç si el
necessitau).
Seguim fent feina sense estrès, però amb responsabilitat.
MOLTS ÀNIMS I FORÇA
DIMECRES, 1 d’abril:
9’55 hs – Matemàtiques:
Mirar els vídeos que vos he enviat l’enllaç per whatsapp. (Són tutorials de les mesures de longitud).
10’50 hs – Naturals/socials:
Continuar cada un amb la feina d’investigació del tema. (Recordau que heu de preparar l’exposició que farem per videocridada).
12’15 hs – Castellà:
Redacta una noticia en la que deben aparecer cinco gentilicios.RECUERDA QUE DEBES DECIR QUÉ PASÓ ,CÓMO, DÓNDE
CUÁNDO Y A QUIÉN. TEMA ESTRELLA :EL CORONAVIRUS
DIJOUS, 2 d’abril:
9’00 hs – Català:
Imagina que vas en bicicleta per un bosc molt verd. A partir d’aquí
has de redactar un conte. El podeu fer individual o en parella.
9’55 hs – Català:
Contar el conte anterior gravant un video o un audio i l’heu de passar a la tutora ( Atenció a fer les pauses dels punts, comes, entonació…).
10’50 – 14’00 hs – Naturals/socials:
ACABAR el tema que vàreu triar per
investigar i exposar. Començarem les exposicions orals el dimecres, 8 d’abril.
DIVENDRES, 3 d’ abril:
9’00 hs – Matemàtiques:
Repassem coses que ja hem après. Pag 87 (12, 13, 14,
15 i 16 ).
9’55hs- MÚSICA :
Començam amb l’audició d’una cançó que ens fa reflexionar del moment que vivim:
Vols repassar i seguir aquest ritmes, te’n recordes?
coreografia ritmo y palos
També, podeu repassar les cançons de flauta que hem vist a classe, però
recorda tocar-la quan sigui un bon moment que no molesteu ni ningú dormi.
RECORDAU QUE EM PODEU ENVIAR FOTOS O VIDEOS DEL QUE FEIS DE
MÚSICA O SI TENIU DUBTES AL MAIL DE LA VOSTRA AULA DE CINQUÈ. TAMBÉ ANIRÉ PENJANT EN EL BLOG DE L’ESCOLA QUE TÉ GRAFFITIS A ED. ARTÍSTICA MÉS ACTIVITATS I VÍDEOS PER PODER VEURE i PRACTICAR TANT DE MÚSICA COM DE PLÀSTICA, PER SI VOLEU MÉS!. CUIDAU-VOS MOLT! VOS ENYOR MOLTÍSSIM!. UNA ABRAÇADA VIRTUAL!.
10’50 hs – Català:
Lectura i activitats de comprensió de la lectura que toca del llibre
de comprensió lectora.
12’15 hs – Anglès:
Nins aixó es en el llibret petit. El ‘Go further booklet’.
http://www.go.richmonddigital.net/audios/5 unit 3 – 5 Page 22, Activity1
13’10 hs – Castellà:
REPASO LITERATURA. HAS DE COPIAR UN POEMA.LEERLO Y MEMORIZARLO.
ESE POEMA QUE COPIASTES HAS DE CAMBIARLO : CAMBIA EL
TITULO,AÑADE MÁS VERSOS,QUITA VERSOS, CAMBIA PALABRAS ETC.
REDACTALO Y LO ENVIAS .
DILLUNS, 6 d’abril:
9’00 hs – Castellà:
NORMAS DE CONVIVENCIA EN LA CUARENTENA.
DEBES DE REDACTAR UN DECÁLOGO (10 NORMAS) DE LO QUE SE PUEDE
HACER Y OTRO DECÁLOGO DE LO QUE NO DURANTE ESTE PERIODO DE
TIEMPO. (Cuida la ortografía)
Puedes explicarlo mediante un folleto, un tríptico o lo que se te ocurra. incluye dibujos,símbolos…etc.
10’50 hs – Matemàtiques: Pag 103 “Activa tu mente” (21 i 22).
12’15 – 14’00 hs – 1r Escriu una carta a una persona de l’escola, contant com vius la situació del moment i l’has d’enviar a sa tutora.
2n Has de fer un àudio o un vídeo contant l’ambient de Son Gotleu als balcons i finestres a les 20’00 hs.
DIMARTS, 7 d’abril:
9’00 hs – PLÀSTICA:
Hola nins i nines, Ja heu acabat el dibuix del vostre nom de graffiti?, si ja l’heu fet podíeu fer-li la foto i enviar-la a l’aula de cinquè al mail. A veure com vos ha quedat! si podeu, i si no, en tornar el duis a l’escola. Ja he vist que heu fet uns dibuixos i videos de l’arc de sant Martí de TOT anirà bé! que han quedat genial, Sou uns artistes!. Si teniu més dibuixos
me’ls podeu passar si vos fa ganes en foto al correu, és temps per pintar molt!.
Però, per distreure’s més, he pensat vos podíeu construir un joc molt fàcil. que basten dues persones per a jugar que és el tres en retxa! I aquí vos deix un video perquè vegeu com el podeu fer amb un cartró i taps, i després el podeu decorar molt xulo!. Aurora.
9’55 hs – Anglès:
Nins aixó es en el llibret petit. El ‘Go further booklet’.
http://www.go.richmonddigital.net/audios/5 unit 3 – 6 Page 22, Activity 2
10’50 hs – Relig / Valors:
Imagina i explica que faries si un veí teu que no pot caminar, necessita ajuda per fer la compra. Donada la situació actual del Covid-19.
12’15 hs – Matemàtiques:
Torna a mirar els tutorials o uns altres que trobis al youtube de “Las medidas de longitud” i mira bé la pag 108, llavors realitza l’activitat
4.
13’10 hs – Castellà:
ESCRITURA.
Seguro que has visto la campaña que se hace de enviar cartas a las personas que estan en los hospitales. ESCRIBE una carta para una persona que NO CONOCES pero que quieres darle ánimos en el HOSPITAL. Debes de cuidar la ortografía (mayúsculas,tildes,vocabulario.) Tiene que tener unas 10/12 lineas.
Hazla en sucio primeramente y luego envía una versión definitiva bien elaborada.
DIMECRES, 8 d’abril:
9’55 hs – Matemàtiques:
Pag 109 (6 i 7) . Mesura: – La taula on fas els deures
(llarg, ample i altura).
– El teu llit.
– El teu quadern.
– Una porta de casa.
10’50 hs – Socials/Naturals:
Videos de l'exposició oral de la part del tema que et
correspon.
12’15 hs – Castellà:
NOS VAMOS DE COLONIAS. DOS ACTIVIDADES EN EL TERCER TRIMESTRE NOS VAMOS AL PALMER, YA LO SABEIS. VUESTRO TRABAJO ES REALIZAR UNA LISTA CON TODO LO QUE DEBÉIS/PODEIS LLEVAR. (COMIDA,MERIENDA,ROPA, ASEO,ETC.)
LUEGO HAZ OTRA LISTA CON LO QUE NO SE PUEDE LLEVAR.
ESCRIBE TAMBIÉN 5 PROHIBICIONES QUE CONSIDERES IMPORTANTES EN UN CAMPAMENTO. PUEDES HACER ALGÚN TIPO DE DIBUJO O SEÑAL QUE SIRVA PARA ENTENDERLAS.
13’10 hs – Anglès:
Acaba les activitats dels dies anteriors. Si et queda temps pots fer una activitat sobre una ‘book review’ en aquest enllaç.
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/book-review
RECORDAU QUE TAMBÉ HEU DE JUGAR A CASA: JOCS DE TAULA, JOCS
DE PARAULES, ACUDITS, ENDEVINALLES, VEIG-VEIG, VAIXELLS, EL
PENJAT…
TOT L’ALUMNAT QUE NECESSITI ADAPTACIONS PER A LA FEINA ES
CONCRETARÀ INDIVIDUALMENT PER CORREU ELECTRÒNIC O PER
TELÈFON.