🍀 Happy Saint Patrick’s Day! 🍀

Enguany a l’escola gaudim de la presència de na Hayley, l’auxiliar de conversa d’anglès. Com ella és d’Irlanda, hem aprofitat per celebrar St. Patrick i hem conegut tots els símbols d’aquesta festivitat anglosaxona:  shamrock, leprechauns, bag pipe… Ha estat molt divertit!

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Este año la escuela cuenta con una auxiliar de conversación de inglés, Hayley. Como ella es de Irlanda, hemos aprovechado para celebrar St. Patrick i hemos conocido tos los símbolos de esta festividad anglosajona: shamrock, leprechauns, bag pipe…  ¡Nos lo hemos pasado genial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *